fredag den 8. januar 2010

Uhm..

Okay, det er ligesom om at det her blogværk fungerer bedst, når jeg har ekstremt meget brug for overspringshandlinger, som i en eksamensperiode - men nu vel. Lad det så være betingelserne...

Ghana kom og gik, og snart venter Zambia forude, skal lige have skrevet en lille opgave færdig. Har dog en stille forventning om at den skriver sig selv?!

Mit liv er grangiveligt( har savnet det ord alt for længe) vendt på hovedet. Jeg har meldt mig ud af Danmark(det var faktisk ret svært!) og sagt mit værelse op på Egmont. Ved godt hvad jeg er mest ked af... So long Denmark - no more my responsebility! Ok, Damen sagde godt nok jeg skulle huske at melde mig ind igen, når jeg kom hjem, og jeg måtte da også lige søge om at beholde mig stemmeret, bare nu hvis(krydser alt), der skulle komme et valg.

Ting, der skal nås inden afrejse til det mørke Afrika(hvor solen altid skinner og bananerne altid er modne):

Eksamensopgave(som jo heldigvis skriver sig selv!)
Lousianna med Damerne
7. semester medicin fest
Arbejde på at SU kontoret skal forstå, at jeg gerne vil have min SU med til Afrika
+ noget mere jeg glemmer indtil overstående er klaret

Det skulle nok kunne nås.

See you on the flipside...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar